2 Kasım 2010 Salı
KIZILAY ÇADIRIMIZIN VE YARALI VATANDAŞIMIZIN YAPIM AŞAMALARI
1 yorum:
reyhan ordu
2 Kasım 2010 06:38
Gülten hocam,çadıra bayıldım,yaralı vatandaş da çok hoş olmuş doğrusu...
Yanıtla
Sil
Yanıtlar
Yanıtla
Yorum ekle
Daha fazlasını yükle...
Sonraki Kayıt
Önceki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Gülten hocam,çadıra bayıldım,yaralı vatandaş da çok hoş olmuş doğrusu...
YanıtlaSil