2 Kasım 2010 Salı

KIZILAY ÇADIRIMIZIN VE YARALI VATANDAŞIMIZIN YAPIM AŞAMALARI









1 yorum:

  1. Gülten hocam,çadıra bayıldım,yaralı vatandaş da çok hoş olmuş doğrusu...

    YanıtlaSil