23 Kasım 2010 Salı

Çağrı bayram şekeri getirmiş.Melikede yardım etti


Yeliz hanım aile katılımı için sınıfımıza geldi.Kırmızı başlıklı kız adlı hikayeyi okudu
Erva anlatılan hikayeyi özetledi.

Kayıklarımızı önce boyadık





Sonra tepsilere koyduğumuz suda kayıklarımızı yüzdürdük.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder