23 Kasım 2010 Salı
Çağrı bayram şekeri getirmiş.Melikede yardım etti
Yeliz hanım aile katılımı için sınıfımıza geldi.Kırmızı başlıklı kız adlı hikayeyi okudu
Erva anlatılan hikayeyi özetledi.
Kayıklarımızı önce boyadık
Sonra tepsilere koyduğumuz suda kayıklarımızı yüzdürdük.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Sonraki Kayıt
Önceki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder