3 Mart 2011 Perşembe

2 Mart 2011 Çarşamba

NİSANURDÖNDÜ . HASTAYDI İYİLEŞTİ ARAMIZA ÖDEVİNİ YAPMIŞ GETİRMİŞ.

 OKULUMUZUN REKLAM I İÇİN ÇEKİM YAPMAYA GELDİLER.

 BAZI GRUBUMUZ RESİM YAPTI
 BAZI GRUBUMUZ LEGOLARLA OYNADI
 BAZI GRUBUMUZ YAP BOZ YAPTI



BURDAKİ RESİM ÇIKMAMIŞ

 HAYVANLARLA OYNADI


SONRA KURABİYE YAPTIK








İŞTE KURABİYELERİMİZ.