28 Kasım 2010 Pazar

PAZAR SABAHI KIRÇİÇEKLERİ SINIFI ANNELERİMİZLE ŞEHRİ SEFA RESTEURANTTA KAHVALTIDAYDIK.KATILAN VELİLERİME TEŞEKKÜR EDİYORUM.




1 yorum:

  1. Hem çocuklarımızı konuştuk hem güzel bir pazar sabahı geçirdik.Zaman zaman tekrarlamak lazım bence. Teşekkürler Gülten Öğretmenim.

    YanıtlaSil