3 Kasım 2010 Çarşamba

KIZILAY KAN MERKEZİNE GİTTİK.BU GÜZEL AİLE KATILIMI İÇİN ÇAĞRININ ANNESİ TÜRKAN HANIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUZ.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder