28 Kasım 2010 Pazar

ĞRETMENLER GTÜNÜ SEBEBİYLE OKULUMUZUN VERDİĞİ KAHVALTIDA BULUŞTUK.BU ANLAMLI VE GÜZEL ORGANİZASYON İÇİN OKUL İDAREMİZE VE SELMA ÖĞRETMENİMİZE TEŞEKKÜR EDİYORUZ.






Zeynepte geleceğin öğretmeni












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder