28 Kasım 2010 Pazar
ĞRETMENLER GTÜNÜ SEBEBİYLE OKULUMUZUN VERDİĞİ KAHVALTIDA BULUŞTUK.BU ANLAMLI VE GÜZEL ORGANİZASYON İÇİN OKUL İDAREMİZE VE SELMA ÖĞRETMENİMİZE TEŞEKKÜR EDİYORUZ.
Zeynepte geleceğin öğretmeni
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Sonraki Kayıt
Önceki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder