12 Kasım 2010 Cuma

BİZDE ALTINÇOCUK ANAOKULU ALTIN AİLE OLARAK BAYRAMLAŞTIK.BÜYÜKLERİMİZİN ELLERİNİ ÖPTÜK.KÜÇÜKLERE EL ÖPTÜRDÜK.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder