24 Kasım 2010 Çarşamba
İTFAİYE AMİRLİĞİNE GİTTİK.AİLAL AĞBİ BİZLERE İTFAİYE İLE İLGİLİ BİLGİLER VERDİ
MERDİVENLE YUKARIYA ÇIKARDILAR.
HORTUMLARDAN SU FIŞKIRTTILAR.BİZLERLE İLGİLENDİKLERİ İÇİN İTFAİYEDEKİ ÇALIŞANLARA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUZ.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Sonraki Kayıt
Önceki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder