24 Kasım 2010 Çarşamba

İTFAİYE AMİRLİĞİNE GİTTİK.AİLAL AĞBİ BİZLERE İTFAİYE İLE İLGİLİ BİLGİLER VERDİ







MERDİVENLE YUKARIYA ÇIKARDILAR.


HORTUMLARDAN SU FIŞKIRTTILAR.BİZLERLE İLGİLENDİKLERİ İÇİN İTFAİYEDEKİ ÇALIŞANLARA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUZ.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder