12 Kasım 2010 Cuma

ALTINÇOCUK ANAOKULU AİLESİ OLARAK DIŞARIDA BAHÇEDE BAYRAMLAŞTIK.






2 yorum:

  1. Gülten Hocam,resimlerden anladığım kadarıyla çok keyifli bir bayramlaşma olmuş.Eski değerlerimizi, çocuklarımıza böyle güzel bir şekilde yaşattığınız için size çok teşekkür ederim.Bende, tüm Altınçocuk Anaokulu ailesinin ve değerli velilerimizin mübarek Kurban Bayramını kutluyorum...

    YanıtlaSil
  2. Resimlere bakarken inanılmaz keyif aldım,herkes çok güzel görünüyor..ellerinize sağlık..Gülten Hanım öncelikle sizin tüm değerli hocalarımızın,reyhan hanım sizin ve tüm velilerimizin Kurban Bayramlarını yürekten kutluyorum..sağlıkla mutlulukla nice bayramlara..

    YanıtlaSil