24 Kasım 2010 Çarşamba

BU SABAH GELDİĞİMDE ÇOCUKLARIMDA BİR HEYECAN SANA HEDİYE ALDIK DEDİLER VE TEKER TEKER VERDİLER.TÜM VELİLERİME TEŞEKKÜR EDİYORUM.

3 yorum:

  1. Gülten Hocam,sizin ve tüm öğretmenlerimizin öğretmenler gününü kutlarım...

    YanıtlaSil
  2. Her zaman hatırlanmanız dileği ile öğretmenler gününüz kutlu olsun...

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ediyoruz.Sizlerinde gününüz kutlu olsun.

    YanıtlaSil