8 Kasım 2010 Pazartesi

BOYALARIMIZI RESİM KAĞITLARIMIZI ALDIK.ÖZEL NEVA İLKÖĞRETİM OKULUN RESİM ATÖLYESİNE GİDİP GÖKKUŞAĞI VE SEVDİĞİMİZ HAYVANLARI RESİM YAPTIK.RESİM ÖĞRETMENİ AYSUN HANIMA TEŞEKKÜR EDİYORUZ


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder