8 Kasım 2010 Pazartesi
BOYALARIMIZI RESİM KAĞITLARIMIZI ALDIK.ÖZEL NEVA İLKÖĞRETİM OKULUN RESİM ATÖLYESİNE GİDİP GÖKKUŞAĞI VE SEVDİĞİMİZ HAYVANLARI RESİM YAPTIK.RESİM ÖĞRETMENİ AYSUN HANIMA TEŞEKKÜR EDİYORUZ
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Sonraki Kayıt
Önceki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder