KÜRÜSEL ISINMA OLUMSUZ ETKİLERİNE ÖNLEM ALMAK İÇİN ÇEVRE İL MÜDÜRLÜĞÜYLE İŞ BİRLİĞİ YAPARAK SOSYAL ETKİNLİK KAPSAMINDA ALTINÇOCUK ANAOKULU OLARAK SINIFIMIZ ADINA 10 ADET AĞAÇ AĞAÇ DİKTİK.ŞÜKRİYE ÖĞRETMENİMİZE BU GÜZEL ORGANİZASYON İÇİN TEŞEKKÜR EDİYOR.TOHUMLAR FİDANA FİDANLAR AĞACA AĞAÇLAR ORMANA DÖNMELİ YURDUMA DİYORUZ.
GÜlten Hocam,böyle güzel bir organizasyonda sizi ve çocuklarımızı görmek beni çok mutlu etti. Küçük yüreklere aşıladığınız çevre sevgisi umarım hiç bitmez,tekrar size ve tüm katılanlara teşekkürler...
YanıtlaSilBu güzel dilekleriniz için teşekkür ediyorum.Biz sosyal sorumluluklarımızı yerine getiriyoruz.Ya siz?
YanıtlaSilFerda hanım nasılsınız çok teşekkür ediyorum.Bloğumu düzenlediğiniz için.Çocuklarınız Mehmet bey nasıl inşallah iyilerdir.Sabiha büyüdümü hangi okula gidiyor.
YanıtlaSilMerhaba Gülten hanımcığım,
YanıtlaSilTeşekkür ederiz, bizler iyiyiz. Sabiha evimizin yakınındaki bir devlet okuluna gidiyor. İlkokul 2. sınıfta :)sizin bebeğiniz de büyümüştür ?
Rica ederim, güle güle kullanın.
Bebeğimm iyi Allaha şükür evde babaanne evde bakıyor sağ olsun.
YanıtlaSil