12 Kasım 2010 Cuma

SAYIN VELİLERİM EŞİM LEPTOPU ALDIĞI İÇİN RESİM YAPIŞTIRAMIYORUM.EVDEKİ BİLGİSAYARIMIZIDA YENİ AÇTIĞI İŞ YERİNE GÖTÜRDÜ.RESİMLERİ İLERLEYEN GÜNLERDE YAPIŞTIRMAYA ÇALIŞACAĞIM.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder