30 Kasım 2010 Salı












5 yorum:

  1. Gülten Hocam emeğinize sağlık.Melike Şimal her hafta bizi oraya götürecekmiş.Ağacını sulamamız için...

    YanıtlaSil
  2. emeğinize ve ellerinize sağlık.Çok güzel bir organizasyon.

    YanıtlaSil
  3. Gittiğimiz yer biraz dikenliydi.Bazı çocuklar diken battı dediler.Bende yavruklarım gülü seven dikenine katlanır dedim ve birlikte 10 tane ağaç diktik.Sulamaya giderseniz devlet hastanesinin karşısında.Gitmişken hepsini sularsanız seviniriz.

    YanıtlaSil
  4. Güzel bir atasözüyle özetlemişsiniz olayı..hayatta artı ve eksiden ibarrettir..çocuklarımız bunu ileride anlarlar artık..duyarlı organizasyonunuz için teşekkürler..emeğinize sağlık..

    YanıtlaSil
  5. Bizimde sizlerinde amacı inşallah amaçlarımıza ulaşır.Bizim çocuklarımızda tohum+fidan+ağaç=ülkemize faydalı insan olmalı

    YanıtlaSil