14 Eylül 2010 Salı

TÜM KIRÇİÇEKLERİMİN ÇOCUKLARIMIN VELİLERİMİN 2010 -2011 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI HAYIRLI UĞURLU OLSUN.

Ben Gülten KAYA Adapazarı doğumlu olup evli iki çocuk annesiyim.6 yaşında Mustafa Alper adında  bir oğlum ,  1,5 yaşında Zeynep adında bir kızım var.Okul açılınca çocuklarımın sayısı çoğalıyor. Eşim muhassebeci.Bu yıl sizlerle birlikte öncelikle sağlıklı, mutlu başarılı bir yıl geçirmek istiyorum.Bol bol bloğumuza yorumlarınızı bekliyorum.

3 yorum:

  1. İlk yorum benden olsun.Örnek olsun.

    YanıtlaSil
  2. Biz de kır çiçeklerine çook başarılı bir yıl diliyoruz..

    YanıtlaSil
  3. inanıyorum ki bütün kırçiçekleri çok verimli bir sene geçirecekler.Şimdiden teşekkürler...

    YanıtlaSil