29 Eylül 2010 Çarşamba

OYUN SALONUNDAN GÖRÜNTÜLER











1 yorum:

  1. Gülten Hocam yeni eğitim yılınız ve yeni blogunuz hayırlı olsun.Bu akşam inceleme fırsatı buldum.
    Uzun saç meraklısı olan ben, Meryem'in kısa saçlı haline alışmaya çalışıyorum.Hocam sözünüzü unutmayınız, o tavşan maskelerden bizde istiyoruz.Malum biz Uçan Balonlar henüz küçüğüz ve makası çok iyi kullanamıyoruz.
    Sevgiler...
    Şükriye Öğretmen

    YanıtlaSil