18 Eylül 2010 Cumartesi

Ali Eset Bize evden getirdiği mikrop deneyini yaptı.Ve anlattı






Okulumuza mutlu olarak geldiğimiz için gülen yüzler boyadık.Kestik ve üzerimize astık.









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder