Ben Gülten KAYA Adapazarı doğumlu olup evli iki çocuk annesiyim.6 yaşında Mustafa Alper adında bir oğlum , 1,5 yaşında Zeynep adında bir kızım var.Okul açılınca çocuklarımın sayısı çoğalıyor. Eşim muhassebeci.Bu yıl sizlerle birlikte öncelikle sağlıklı, mutlu başarılı bir yıl geçirmek istiyorum.Bol bol bloğumuza yorumlarınızı bekliyorum.
İlk yorum benden olsun.Örnek olsun.
YanıtlaSilBiz de kır çiçeklerine çook başarılı bir yıl diliyoruz..
YanıtlaSilinanıyorum ki bütün kırçiçekleri çok verimli bir sene geçirecekler.Şimdiden teşekkürler...
YanıtlaSil