16 Eylül 2010 Perşembe

PAPAANLARIMIZI YAPMAK İÇİN ÇOK ÇALIŞTIK.


Ama büyük bir zevkle yaptılar.




Ervanın bir ara of ya çok zormuş dediğini duydum.





Bügün sefa adında yeni bir arkadaşımız daha geldi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder