BLOGUMDAKİ RESİMLER BU KADAR KÜÇÜK OLMUYORDU AMA BÖYLE OLDU.EN KISA ZAMANDA DÜZELTECEĞİM İNŞALLAH
Ben Blogumu bu saatlerde yapabiliyorum.Okuldan gelince kızım zeynep beni bırakmıyor.Oyun oynuyoruz yemek hazırlıyoruz.Babası gelince babasıyla oynuyor.Bende resimleri yüklemeye başlıyorum.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder