21 Eylül 2010 Salı
Erva bana yapmış olduğu resmi anlattı
Eski arkasdaşlar buluştular özlem giderdiler
.
Özel Neva ilköğretim okulumuzun açılışı vardı.Hazırlıklarını camdan izledik.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Sonraki Kayıt
Önceki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder