21 Eylül 2010 Salı

TÖRENİ İZLEMEKLE YETİNMEDİK.İLKOKULU GEZMEYE GİT TİK.SIRALARA OTURDUK.TAH TAYA YAZI YAZDIK.MERDİVENLERDE MÜDÜR BEYLE RESİM ÇEKİLDİK.
















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder