18 Eylül 2010 Cumartesi

KÜÇÜK AŞÇILAR İŞ BAŞINSDA KÖSTWEBEK PASTA YAPTIK.

Hazırlıklarımıa sabah başlasdı
Ali Eset bitirdiğimiz pastayı yukarıya götürdü.


Pastamızı ellerimizle bastırdık.









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder