18 Eylül 2010 Cumartesi
KÜÇÜK AŞÇILAR İŞ BAŞINSDA KÖSTWEBEK PASTA YAPTIK.
Hazırlıklarımıa sabah başlasdı
Ali Eset bitirdiğimiz pastayı yukarıya götürdü.
Pastamızı ellerimizle bastırdık.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Sonraki Kayıt
Önceki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder