26.01.2011 ÇARŞAMBA GÜNÜ(YARIN)KARNE GÖSTERİMİZ SAAT 16:30 TA OKULUMUZUN OYUN SALONUNDA YAPILACAKTIR.ÇOCUKLARIMIZ OKULDA KALACAKLAR, GÖSTERİDEN SONRA SİZ DEĞERLİ VELİLERİMİZE VERİLECEKTİR. TÜM VELİLERİMİZİ GÖSTERİMİZE BEKLİYORUZ.
NOT:Kıyafetlerini göndermeyen Velilerimiz, yarın çocuklarla birlikte göndermeleri rica olunur.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder