11 Ocak 2011 Salı
VELİLERİMİN ÇOK AMA ÇOK DİKKATİNEEEE!
12/01/2011 ÇARŞAMBA(YARIN) SAAT 10:00 DA NESLİHAN ÖĞRETMENİMİZİN VERECEĞİ DİL EĞİTİMİNİN ERKEN YAŞTA BAŞLAMANIN GETİRİLERİ ADLI SEMİNERİMİZE ARDINDAN ÇOCUKLARIMIZIN GÖSTERİSİNE TÜM VELİLERİMİZİN BEKLİYORUZ..
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Sonraki Kayıt
Önceki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder