11 Ocak 2011 Salı

VELİLERİMİN ÇOK AMA ÇOK DİKKATİNEEEE!

12/01/2011 ÇARŞAMBA(YARIN) SAAT 10:00 DA NESLİHAN ÖĞRETMENİMİZİN VERECEĞİ DİL EĞİTİMİNİN ERKEN YAŞTA BAŞLAMANIN GETİRİLERİ ADLI SEMİNERİMİZE ARDINDAN ÇOCUKLARIMIZIN GÖSTERİSİNE TÜM VELİLERİMİZİN BEKLİYORUZ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder