SERCAN BADEMCİKLERİNDEN AMELİYAT OLDU.VE ARAMIZA BUGÜN KATILDI.GEÇMİŞ OLSUN ,ARAMIZA HOŞGELDİN DİYORUZ.
YAPARKEN BİRAZ DEĞİL ÇOK ZORLANDIK.
BİTİNCE KÜPLERİ ŞİŞİRDİK.
AMA BAŞARDIK.İŞTE KÜPLERİMİZ.
PALYORÇO RESİMİNDEKİ SAYILARI VERİLEN RENKLERE GÖRE BOYADIK.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder