5 Ocak 2011 Çarşamba

DAVRANIŞ DERSİMİZDE HAVLENİN KUTLAMASINI YAPTIK.DEDEMİZ BABAANNEMİZ VE ANNEMİZ PROGRAMIMIZA KATILDI.TEŞEKKÜR EDİYORUZ.BAŞARILARININ DEVAMINI DİLİYORUZ.




















2 yorum:

  1. Gülten Hocam, Davranış dersinde başarılı olan öğrencilerinizi bende tebrik ediyorum.
    Hocam bilgisayarınıza virüs programı yükleneceğinden iki gün boyunca blog güncellemelerinize ara vereceğinizi duydum, iki gün sonra blogunuzun sıkı bir takipçisi olarak sizi izlemeye devam edeceğim.
    Şükriye ARIN
    Uçan Balonlar Sınıf Öğretmeni

    YanıtlaSil
  2. Hocam teşekkür ediyorum.İyiki varsınız sizde olmasanız bana kim yorum yzacak

    YanıtlaSil