27 Ocak 2011 Perşembe
ERCAN BEY OĞLUYLA BİR RESİM ÇEKİLMEK İSTEDİ.
BİRAZ DIŞARIYA ÇIKALIM DEDİLER
OYUN SALONUNDA OYNAYALIM DEDİLER.
NİSANURUN GETİRDİĞİEĞİTİCİ MASALLARDAN DİNLEMEK İSTEDİLER.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Sonraki Kayıt
Önceki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder