27 Ocak 2011 Perşembe

 ERCAN BEY OĞLUYLA BİR RESİM ÇEKİLMEK İSTEDİ.
 BİRAZ DIŞARIYA ÇIKALIM DEDİLER




 OYUN SALONUNDA OYNAYALIM DEDİLER.


 NİSANURUN GETİRDİĞİEĞİTİCİ MASALLARDAN DİNLEMEK İSTEDİLER.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder