4 Ocak 2011 Salı

DAVRANIŞ DERSİNDE MELİKE İLE NİSANURUN KUTLAMASINI YAPTIK.KATILAN AİLELERİMİZE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUZ.BAŞARILARIN DEVAMINI DİLİYORUZ.



























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder