PİZZALARIMIZI AFİYETLE YEDİK.
OYUNCAK GÜNÜMÜZDE BOL BOL EVDEN GETİRDİĞİMİZ OYUNCAKLARLA OYNADIK.
GECE VE GÜNDÜZ KAVRAMIYLA İLGİLİ FAALİYET YAPTIK.
ÖNCE BOYADIK FAZLA RESİM ÇEKEMEDİM BU ARADA FOTOĞRAF MAKİNAMIZI ZEYNEP HANIMIN YANINDA UNUTMUŞUM.BİR SÜRE ARADIK.SONUNDA BULDUK.
BOYAYIP KESTİĞİMİZ BULUTLARI YILDIZLARI YAPIŞTIRDIK.
İŞTE GECE VE GÜNDÜZ KAVRAMIMIZ.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder