11 Ocak 2011 Salı

NEŞELİ BİLGİLER ADLI DERGİMİZİ ÇALIŞMAYA DEVAM EDİYORUZ.





 TOP BİTİRME OYUNU OYNADIK.



 KIZ GRUBUMUZ BİRİNCİ OLDU HEMDE İKİ KERE
 YEŞİM SAĞLIKLI BESLENİYOR ADLI HİKAYEMİZİ OKUDUK.
Hikayede yiyeceklerden bahsediyordu.Hanburgerin sağlığa zararlı olduğunu vb konuları anlatıyordu.Melike okulumuzdada hamburger o zaman sağlıklı olmaz deyince bende okulumuzdaki hamburgerin her şeyini canan ablamız hazırladığı için sağlıklı olduğunu söyledim.Tamam o zaman dedi.

 BUGÜN OKULUMUZDA HAMBURGER VARDI.SONA KALANLAR.
 PATLAMAYAN ADLI DENEYİMİZİ YAPTIK.
 TOPLU İĞNE BALONA BATIRDIK.PATLAMADI.




DAİRE,ÜÇGEN,DİKTÖRTGEN KARE ÖĞRENDİĞİMİZ ŞEKİLLERLE KONPOZİSYON OLUŞTURDUK.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder