13 Aralık 2010 Pazartesi

İŞTE BENİM ÇOCUKLARIM BENDELER.HER NE KADAR IŞIKLAR GİDİP GELSEDE OTURABİLDİĞİMİZ KADAR OTURDUK.KATILAN KATILAMAYAN VELİLERİME TEŞEKKÜR EDİYORUM.




1 yorum:

  1. merhaba gülten hanım..cuma akşamı ulaşmaya çalıştım size..ulaşamadım..msjımın ulaşıp ulaşmadığını merak ediyorum..

    YanıtlaSil