6 Aralık 2010 Pazartesi

BURAĞIN VE AYBEGÜMÜN DAVRANIŞ EĞİTİMİ DERSİNDE PARTİLERİNİ YAPTIK.TEBRİK EDİYOR VE DEĞER ÇOCUKLARIMIZA İNŞALLAH DİYORUZ.










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder