16 Aralık 2010 Perşembe

DÜN RESİMLERİ YAPIŞTIRAMADIM.BERKE ÖĞRETMENİMİZİN FOTOĞRAF MAKİNASIYLA ÇEKMİŞTİK.BİR PROBLEM OLDUĞU RESİMLERİ İÇİN BUGÜN ALABİLDİM.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder