10 Aralık 2010 Cuma
FOTOĞRAF MAKİNAM AĞRIZALI OLDUĞU İÇİN BLOG YAPAMADIM.SEFANIN ANNESİ HAVVA HANIM FOTOĞRAF MAKİNASI GÖNDERDİ.FAKAT BİRZA PROBLEM YAŞIYORUZ.HAFIZASINDA OLAN RESİMLERİ SİLEMEDİK.BU KADAR RESİM ÇEKEBİLDİM.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Sonraki Kayıt
Önceki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder