10 Aralık 2010 Cuma

FOTOĞRAF MAKİNAM AĞRIZALI OLDUĞU İÇİN BLOG YAPAMADIM.SEFANIN ANNESİ HAVVA HANIM FOTOĞRAF MAKİNASI GÖNDERDİ.FAKAT BİRZA PROBLEM YAŞIYORUZ.HAFIZASINDA OLAN RESİMLERİ SİLEMEDİK.BU KADAR RESİM ÇEKEBİLDİM.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder