14 Aralık 2010 Salı
VELİLERİMİN DİKKATİNE!
15/12/2010 ÇARŞAMBA GÜNÜ (yarın) ÇOCUKLARIMIZLA KENDİ ARAMIZDA YERLİ MALI HAFTASINI KUTLAYACAĞIZ.GÖNDERMİŞ OLDUĞUM KAĞITLARDA YAZILI OLAN KURU YEMİŞLERİ YARIN GÖNDERMENİZ RİCA OLUNUR.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Sonraki Kayıt
Önceki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder