14 Aralık 2010 Salı

VELİLERİMİN DİKKATİNE!

15/12/2010 ÇARŞAMBA GÜNÜ (yarın) ÇOCUKLARIMIZLA KENDİ ARAMIZDA YERLİ MALI HAFTASINI KUTLAYACAĞIZ.GÖNDERMİŞ OLDUĞUM KAĞITLARDA YAZILI OLAN KURU YEMİŞLERİ YARIN GÖNDERMENİZ RİCA OLUNUR.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder