3 Aralık 2010 Cuma

İZCİLER KAMPTA ADLI TİYATROYA GİTTİK.















Hatıra fotoğrafıda çektirmeyi ihmal etmedik.

Fırsat eğitimi yaparak Kız Meslek Lisesinin hazırlamış olduğu sergiyi gezdik.






Davranış Eğitimi dersine hazırlık yaptık

Müdür öğretmen bize tiyatroda güzel durduğumuz için şeker verdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder