3 Aralık 2010 Cuma
İZCİLER KAMPTA ADLI TİYATROYA GİTTİK.
Hatıra fotoğrafıda çektirmeyi ihmal etmedik.
Fırsat eğitimi yaparak Kız Meslek Lisesinin hazırlamış olduğu sergiyi gezdik.
Davranış Eğitimi dersine hazırlık yaptık
Müdür öğretmen bize tiyatroda güzel durduğumuz için şeker verdi.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Sonraki Kayıt
Önceki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder