2 Aralık 2010 Perşembe

BÜŞRANIN GETİRMİŞ OLDUĞU KEL OĞLAN ADLI FİLİMİ İZLEDİK.


BİRİNCİ SAYISINI VE NEŞELELİ B BİTİRDİK.

 HAVUZDAN KARELER.DAHA FAZLA RESİMLER VARDI AMA YANLIŞLIKLA SİLDİM.BULMAYA ÇALIŞACAĞIM.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder