2 Aralık 2010 Perşembe
BÜŞRANIN GETİRMİŞ OLDUĞU KEL OĞLAN ADLI FİLİMİ İZLEDİK.
BİRİNCİ SAYISINI VE NEŞELELİ B BİTİRDİK.
HAVUZDAN KARELER.DAHA FAZLA RESİMLER VARDI AMA YANLIŞLIKLA SİLDİM.BULMAYA ÇALIŞACAĞIM.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Sonraki Kayıt
Önceki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder