Gerçekten çok güzel bir gündü.Herşeyden önce bu güzel günün mimarlarından olan Zehra öğretmenimize daha sonra değerli sınıf öğretmenimiz Gülten hanıma ve emeği geçen herkese çok çok teşekkür ederiz.Çok kalabalık bir grup olmamıza rağmen iyi bir şekilde ağırlandık.Bu günün Sefa için önemide çok büyüktü.Emeğinize sağlık.İyiki sizinleyiz.H.GÜNEŞ
Hava hanım bizlerde sefayı ve sizleri çok seviyoruz sizlerde iyiki varsınız.Biz bir aileyiz diyor sizlerle daha nice güzel günlere inşallah.Sefayı tebrik ediyoruz
Gerçekten çok güzel bir gündü.Herşeyden önce bu güzel günün mimarlarından olan Zehra öğretmenimize daha sonra değerli sınıf öğretmenimiz Gülten hanıma ve emeği geçen herkese çok çok teşekkür ederiz.Çok kalabalık bir grup olmamıza rağmen iyi bir şekilde ağırlandık.Bu günün Sefa için önemide çok büyüktü.Emeğinize sağlık.İyiki sizinleyiz.H.GÜNEŞ
YanıtlaSilHava hanım bizlerde sefayı ve sizleri çok seviyoruz sizlerde iyiki varsınız.Biz bir aileyiz diyor sizlerle daha nice güzel günlere inşallah.Sefayı tebrik ediyoruz
YanıtlaSil