16 Şubat 2011 Çarşamba

SABAH CİMLASTİKLERİMİZ DEVAM EDİYOR.



 TIRTILIN KARNI ACIKMIŞ OYUNUMUZU OYNADIK
 EJDERLER VE TİMSAHLAR GRUPLARI OLARAK İKİYE AYRILDIK
 HER İKİ GRUPTA BİRİNCİ OLDU








 OYUN SALONUMUZDA OYNADIK




CUMA GÜNÜ OKUL OLARAK CAİLLOU TİYATROSUNA GİDİYORUZ.ÜCRETİMİZ 10 TL DİR.YARIN 10 TL GÖNDERMENİZ RİCA OLUNUR.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder