21 Şubat 2011 Pazartesi

YIL SONU GÖSTERİSİ İÇİN ÇALIŞMALARIMIZA BAŞLADIK.




 SERCAN KABLOLARDAN ANNESİYLE BİRLİKTE OBJELER YAPMIŞ
 AİLE KATILIM ÇALIŞMALARIMIZIN YAPANLAR

 SEFA KABLOLARDAN ÇOCUK YAPMIŞ
 SINIFIMIZA ÇOCUKLAR YOKKEN ÇÖPLER OLUŞTURUP ATTIM.SINIFA GELDİKLERİNDE HEMEN FARKETTİLER.DOĞAMIZLA İLGİLİ KONUŞTUK.ÇEVREMİZİ NASIL TEMİZ TUTMAMIZ GEREKTİĞİ HAKKINDA SOHPET ETTİK.
 ÇÖPLERİMİZİ TOPLAYIP ÇÖPE ATTIK


 SONRA BOŞ RULO KAĞITLARINDAN AĞAÇ OLUŞTURDUK.KENDİMİZ KAPLADIK.KENDİMİZ AĞAÇ DALLARI ÇİZDİK KESTİK.KENDİMİZ YAPRAKLARI V EMEYVELERİ ÇİZİP KESTİK, VE YAPIŞTIRDIK.



İŞTE AĞAÇLARIMIZ.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder