23 Şubat 2011 Çarşamba

PARMAK BOYASI YAPTIK.ÖNCE KAĞIDIMIZI TAMAMEN BOYADIK SONRA ÜZERİNE ŞEKİLLER YAPTIK






 KURBAĞ OYUNUNU OYNADIK







BİRİNCİ ALİ ESET OLDU.BİZDE KURBAĞ SİTIKIRI TAKTIK

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder