23 Şubat 2011 Çarşamba
PARMAK BOYASI YAPTIK.ÖNCE KAĞIDIMIZI TAMAMEN BOYADIK SONRA ÜZERİNE ŞEKİLLER YAPTIK
KURBAĞ OYUNUNU OYNADIK
BİRİNCİ ALİ ESET OLDU.BİZDE KURBAĞ SİTIKIRI TAKTIK
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Sonraki Kayıt
Önceki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder