16 Şubat 2011 Çarşamba
BUGÜN SİNEMA GÜNÜMÜZDE BLETLERİMİZİ ALDIK.ARKASINDA YAZILI OLAN SAYILARA GÖRE SANDALYEMİZDE BULUNAN SAYILARA GÖRE OTURDUK VE SİNAMAMIZI İZLEDİK.
DVD AÇILMADI BİZDE HAVLENİN GETİRMİŞ OLDUĞU YUKARI BAK ADLI SİNEMAYI İZLEDİK
ÇIKAN NUMARAYI SANDALYELERDE BULUP OTURDUK.SİNAMADA NASIL DAVRANMAMIZ GEREKTİĞİ HAKKINDA KONUŞTUK.
SESİZ VE MUTLU BİR ŞEKİLDE İZLEDİK
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Sonraki Kayıt
Önceki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder