16 Şubat 2011 Çarşamba

BUGÜN SİNEMA GÜNÜMÜZDE BLETLERİMİZİ ALDIK.ARKASINDA YAZILI OLAN SAYILARA GÖRE SANDALYEMİZDE BULUNAN SAYILARA GÖRE OTURDUK VE SİNAMAMIZI İZLEDİK.

DVD AÇILMADI BİZDE HAVLENİN GETİRMİŞ OLDUĞU YUKARI BAK ADLI SİNEMAYI İZLEDİK


 ÇIKAN NUMARAYI SANDALYELERDE BULUP OTURDUK.SİNAMADA NASIL DAVRANMAMIZ GEREKTİĞİ HAKKINDA KONUŞTUK.

SESİZ VE MUTLU BİR ŞEKİLDE İZLEDİK

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder