4 Ekim 2010 Pazartesi

ÖNCE KAHVALTIMIZI YAPTIK










Siz sdeğerli velilerimiz için şık masallar hazırladık





3 yorum:

  1. Gerçekten oldukça şık bir toplantıydı. Emeği geçen herkesin eline sağlık.Böyle toplantılarda daha sık görüşmek dileği ile...

    YanıtlaSil
  2. Betül hanım öncelikle blogumuza hoşgeldiniz.Allah daim etsin inşallah.Sizlerin nasıl çocuklarımızın resimlerini görmek hoşunuza gidiyorsa benimde Yorumlarınızı görmek hoşuma gidiyor.Yorumlarınızla takip edildiğini anlıyorum.

    YanıtlaSil
  3. Gülten hocam,ellerinize sağlık,çok hoş bir gün geçirdik.Yeni velilerimizde bloğumuza hoşgeldiniz,tekrar görüşmek üzere...

    YanıtlaSil