25 Ekim 2010 Pazartesi

SEFANIN TEYZESİ SALİHA HANIM ZİYARETE GELDİ.SEFAYLA SOHPET ETTİ.SINIFINA BAKTI.

1 yorum:

  1. Güler yüzünüz hoş karşılamanız için çok teşekkür ederim.uzun zamandır istediğim fakat gerçekleştiremediğm bir ziyarettti.kuzucumuzun mutluluğunu görmek ve emin ellerde olduğunu bilmek çok rahattlattı teşekkür ederiz .(sefa nın teyzesi:saliha )

    YanıtlaSil