25 Ekim 2010 Pazartesi

ÜÇ SAYISINI BOYADIK.NOKTALARIN ÜZERİNDEN GEÇTİK.ÜÇ TANE KALBİ BOYADIK.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder