1 Ekim 2010 Cuma

ANNELERİMİZİN VE BABALARIMIZIN DİKKATİNE

Her yıl düzenlediğimiz geleneksel toplantılı kahvaltımızı bu yılda 03/10 2010 Pazar günü saat 10:30 da okulumuzda yapacağız.Tüm annelerimizi aramızda görmekten mutluluk duyarız.
Babalarımızada Allah kolaylıklar versin diyorum çocuklarımız siz babalara emanet.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder