Çağrı sabah okula geldiğinde elinde büyük ayakabı kutusu vardı.Bu kutu ne diye sordum.Öğretmenim kapak toplıyacağız.Tekerlekli sandalye alacağız.Babam not gönderdi, deyip notu getirdi.Notu sizlerle paylaşmak istiyorum
Öğretmenim pet şişelerin kapaklarının toplanarak geri dönüşümüyle engelli vatandaşlarımıza tekerlekli sandalye alınmasına yönelik kampanyaya desteklerinizi bekliyoruz.1000 adet kapak bir tekerlekli sandalye sandalye demek ilginiz için teşeekkür ederim demiş
Çağrının Babası Mrat beye biz çok teşekkür ediyoruz.Bu güzel anlamlı davranışı için
SİZ DEĞERLİ İLGİLİ VELİLERİMDEN BU KANPANYAYA KAPAK GÖNDEREREK DESTEKLEMENİZİ BEKLİYORUM.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder