10 Ekim 2010 Pazar
İŞTE EVİMİZ
Evimizin pencerelerini kestik çatısıyla beraber yapıştırdık.
Canan ablamız bize çikolatalı sosun nasıla olduğunu anlattı.
Bizde çikolatalı sos yaptık.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Sonraki Kayıt
Önceki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder