10 Ekim 2010 Pazar

BİLGİSAYAR DERSİNDE BİLGİSAYARLARDA OYUN OYNADIK.






Günün nöbetçisi çağrı havucu cuma gününe koydu.


Diğer arkadaşlarını resim çektim.Burak yetişemedi koşa koşa geldi kız arkadaşların yanına oturdu.
Birlikte oyun oynamaya devam ettiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder