10 Ekim 2010 Pazar
BİLGİSAYAR DERSİNDE BİLGİSAYARLARDA OYUN OYNADIK.
Günün nöbetçisi çağrı havucu cuma gününe koydu.
Diğer arkadaşlarını resim çektim.Burak yetişemedi koşa koşa geldi kız arkadaşların yanına oturdu.
Birlikte oyun oynamaya devam ettiler.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Sonraki Kayıt
Önceki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder